maandag 8 februari 2010

motivaties om af te vallen

Vandaag ging het al weer een stuk beter met me. Ook met het houden aan de afspraken met van de verpleegkundige. Heb nu 2 dagen 4 boterhammen op en 1 eierkoek. Heb groente en vegatarische vlees op of vis.
Ook het sporten gaat goed. En het lijkt ook beter voor mijn relatie. Elke avond of voor het eten of net na het eten gaan we een uurtje wandelen. Lekker naar buiten. Dan heb ik overdag al ruim een uur op de fit gestaan.
Gisteren toen het een heel stuk minder gevoelsmatig met me ging heb ik meerdere malen mijn motivatie voor me neer gezet.

Mijn motivatie om af te vallen:
Zwanger kunnen worden op een verantwoorde manier
Lekkerde in mijn lijf te komen zitten
Letterlijk het verleden los laten
leuker kleding te kunnen kopen zonder ergens speciaal naar een winkel toe te hoeven
Gezondere worden
meer kunnen doen
langer leven

Waren er nog wel meer maar die weet ik eventjes niet meer.
Ik probeer elke dag mijn best te doen en meer kan ik niet.
Ergens wil ik nu wel op de speciale weegschaal gaan staan want dan kan ik zien of er al vet precentage naar beneden is gegaan. Nou ja dat moet nog even wachten. Wachten tot aan 26 februari eerder kon niet.

Vanochtend was ook wel een motivatie. Omdat ik op de wii sport is het bijna elke dag ook wegen. Niet goed weet ik en kan heel demotiverend zijn. Maar toch doe ik het. Vanochtend was ik dan ook zeer blij dat ik was afgevallen. Weeg nu 1 ons minder dan toen ik naar de verpleegkundige ging. Daarna was ik 5 ons aangekomen.
Ben daar wel heel blij mee.
Hoop echt dat ik niet te veel aankom door de boterhammen. Eigenlijk hoop ik dat ik gewoon nog steeds ga afvallen. De tijd zal het me leren.

De tranen zitten er nog wel. Hopenlijk gaan ze van de week ook nog vloeien. Maar voor nu ben ik te vree. Mijn maag is wel enorm aan het rommelen. Heb vis gegeten en dat schijnt heel snel verteerd te zijn.
Dus ga zo lekker naar bed en daar nog even schrijven voordat ik van alles ga lopen snoepen. Niet dat er veel in huis is. Maar toch er is genoeg om te snoepen.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten