donderdag 25 februari 2010

30 kilo kwijt en wil ze niet meer terug

Van de week stond ik op de weegschaal en zag dat ik net onder de 140 kilo zat. Maar ja nog niet te enthousiast want dat heb ik de laatste tijd al vaker gehad en kwam dan vervolgens weer even hard aan. Leuk hoor brood eten :)
Maar gisteren leek het dan toch echt zo te zijn. Ik ben sinds 1 1/2 jaar een ruime 30 kilo kwijt. Sterker nog bijna 32 kilo.
In de tijd was ik ook al weer aangekomen en afgevallen. Maar bleef telkens hangen tussen de 145 en 140. Maar nu zit ik er toch echt onder. Kan het niet geloven. Maar ben enorm trots op mezelf.
Heb het toch maar gedaan. Niet snel maar dat hoeft ook niet. Als het er maar vanaf blijft.
Nu moet ik dus nog ruim 48 kilo kwijt raken van de gynaecologe en dat wil ik zelf ook. Maar gewoon het idee dat ik al zoveel kwijt ben. In tussentijd ook een ander maat. Ik zit nu tussen de 48 als het strech is en de 52 in. Is toch wel een heerlijk gevoel. Van een ruime 54- 56 naar deze maat. Voor de benen heb ik echt nog wel een 52 nodig maar voor de bovenkant is het echt 48-50. Heerlijk. Ik zit sinds jaren weer in de 40 maat.
Langzaam aan.
Nu heb ik mezelf belooft om kadootjes te doen als ik 5 kilo afval. Dus ja ga van de week maar iets kleins voor mezelf kopen. Ben zeer benieuwd wat het gaat worden. Heb aardig wat dingen op mijn verlangslijstje staan.
Het is aan de ene kant wel lekker om dit alles kwijt te zijn. Maar het enige nadeel is kleding. Omdat ik toch blijf afvallen koop ik zelde nog kleding.Ja als het echt niet meer gaat en echt giga om mijn lijf hangt dan koop ik wel 1 of 2 setjes nieuw. Want meer is weggegooid geld. Pas als het dan echt op is of want dan ook dan koop ik 1 dingetje nieuw.

Nou ik ga maar verder met afvallen want het doel komt met elke ons die ik afval steeds dichterbij.

Groetjes Regina

1 opmerking:

  1. Hartstikke goed gedaan meid, je mag er ook écht trots op zijn! Tis niet niks. Dat je zo emo bent kan zeker met je aandoening te maken hebben, maar ook met het feit dat je letterlijk en figuurlijk je muren aan het afbreken ben.
    Dus goed gedaan! En blijf doorgaan, je kan het!

    Groetjes Thess

    BeantwoordenVerwijderen