dinsdag 2 februari 2010

eventjes rust

De afgelopen dagen niet veel geschreven. Komt omdat ik niet helemaal lekker ben. De letters van de computer dansen voor mij allerlei verschillende dansen.
Ben behoorlijk verkouden.

Van het weekend heerlijk eerst een verjaardag gevierd. Was erg leuk en gezellig. Voelde me niet opdringerig dit keer. Voelde echt goed.
Meestal bij verjaardagen voel ik me niet op mijn plek. Heb dan altijd het gevoel dat mensen me liever niet hadden uitgenodigd maar niet om me heen kunnen. Dit keer had ik dat niet.
Onderweg naar huis begon vriendlief niet in orde te worden. Was al een paar dagen aan het kwakkelen. Op de verjaardag zat hij te rillen van de kou. Dus wij naar huis. In de trein heeft hij heerlijk geslapen.
Thuis aangekomen moest ik voor m'n gevoel nog een hoop voorbereiden voor de viering die avond. Eerst even eten en daarna gaan we wel alles voorbereiden.
Helaas was ik nog niet helemaal klaar met de voorbereiding toen degen kwam voor de viering. De rest had afgezegd in de loop van de week helaas.
De laatste voorbereiding getroffen.

De viering was super mooi. Intens en intiem maar heel mooi. Hoop dat degene die hem heeft mogen ontvangen hem ook mooi vond.
Bridget was heel duidelijk en sterk aanwezig. Maar ook andere godinnen. De viering duurde vrij kort. Dit kwam omdat ik maar 1 persoon had om te begeleiden.

Na de viering hebben we nog even zitten kletsen. Ik moest wel uit mijn gewaad. Want dat voelde niet goed. Nadat ik dat had gedaan voelde ik me weer mezelf. Gek is dat.
Toen degene naar huis ging begon het bij mij een beetje los te komen. Begon te snotteren. De gehele dag had ik al last van mijn keel.
Na wat kopjes thee en paracetamol. Lekker naar bed gegaan. Vriendlief de dikke winter deken en ik 2 wat dunnere dekens.

Nu zitten we allebei te snotteren en te rillen. Beide als zombies achter een speelcomputer of de pc. Morgen gaat vriendlief weer werken. Ik ben dan nog lekker vrij en heb geen afspraken staan die dag.
Dus de rest van de dag doen we maar rustig aan. Moet ook wel zeggen dat het weer ook niet echt mee help. Als ik dan naar buiten kijk en het zo zie regenen. Word het voor mij ook niet gezelliger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten