woensdag 3 februari 2010

hormonen onderzoek

Gisteren de uitslag van het hormonen onderzoek gehad. De waardes waren goed. Dat betekent dat ik genoeg hormonen aanmaak voor de cyclus.
Nu is het dus echt tijd om nog meer af te vallen. Nog meer dan ik al had gedaan. Er moeten nu echt nog 40 tot 50 kilo kwijt.
Heel veel. Maar weet je elke kilo die ik kwijt raak is er 1.

De gynaecologe houdt contact met de feriliteits verpleegkundige. Daar hoef ik niets aan te doen.
De gynaecologe denkt namelijk dat het komt door overgewicht (ernstige) overgewicht dat ik geen menstruatie heb. Nu hoop ze dat als ik die kilo's kwijt ben het dan wel weer wordt. Misschien zelfs regelmatig.
Heb wel aangegeven dat ik vanaf dat ik ben gaan menstureren het altijd onregelmatig was. Mocht dit dan nog steeds het geval zijn dan gaan we verder kijken. Dan wordt het misschien medicatie om het te stimuleren.

We zullen zien wat de tijd ons gaat brengen. Voorlopige ga ik me focussen op afvallen. Door normaal te eten en hopelijk ook weer te sporten.
Wetende dat ik ook terug vallen zal krijgen ga ik er toch echt voor.
Zo wie zo is het afvallen beter voor mijn gezondheid, lichaam en geest.

Ik ga er voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten