maandag 8 februari 2010

Emoties

Vanavond kwamen de emoties los. Niet volledig maar genoeg.
De laatste tijd had ik alles meer langs me heen laten gaan. Maar vanavond had ik een aanval van angst gevoelens en faalangst. Dit bod me de kans om een klein gedeelte van alles eruit te gooien. Tranen branden enorm achter me ogen. Ze willen alleen niet komen. Hou ze nog tegen denk ik.

Sommige dingen bootsen zo in met mijn gevoelens en wat er in mijn hersenen gezegd word. Maar ook dat dingen die de verpleegkundige tegen me heeft gezegd kloppen ook niet met wat de gynaecologe heeft gezegd.
Mocht dit nog meer worden van de week zit ik er toch over na te denken om even contact op te nemen met of de verpleegkundige of met de gynaecologe. Want de ene zegt dat ik wel PCOs heb en de andere kan het niet zeker weten pas als ik afgevallen ben.
Er zijn nog meer van die tegenstrijdig dingen. Hierdoor wordt ik ook heen en weer geslingerd.

Zoveel informatie en zoveel verandering zijn er nu aan de gang. Goed dat ze in gang zijn gezet hoor. Alleen soms is het wel goed om er bij stil te staan.
Zo ben ik eruit met de welzijnscoach dat ze me geestelijk meer gaat begeleiden. Dat de feriliteits verpleegkundige me gaat begeleiden in het afvallen. Al heb ik daar nog zo enorm mijn twijfels over. Moet nu zoveel meer gaan eten dat ik echt zoiets heb van hoe kan ik dan afvallen.

Dan liep ik stage bij een opleiding natuur religie. Ik zeg inderdaad liep. Dit is van het weekend met beide overleg stop gezet. Omdat ik me niet goed op de stage kan focussen maar meer en meer dan in de opleiding ga zitten en dat is niet de bedoeling van een stage. Ik moet me dan meer afzijdig kunnen houden. Dit komt ook door alles waar ik mee bezig ben. Een mooi doel.
Het mooie is nu wel dat ik 1 op 1 met degene die de opleiding geeft ga werken. Zodat ik me nog dieper kan ankeren in de energie van de godin. Maar ook dieper en intensere ervaringen kan op doen.
We gaan dan ook kijken hoe te werken met totemdieren.
Het zal niet makkelijk worden. Maar het is mooi en bijzonder om dit te mogen doen. Het voel onzettend goed dat deze mogelijkheid me geboden wordt.
Ben daar enorm dankbaar.

Blessed be Regina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten