zaterdag 11 augustus 2012

nog 2 jaar

Eindelijk gaat het financieel overzichtelijkere. Nu zijn we echt serieus alle schulden aan het afbetalen. En over 2 jaar zijn we helemaal schoon. Dan is de grootste met de hoogste rente ook afbetaalt. Heerlijk idee. Dan kan er iets makkelijkere geleefd worden en genoten worden met van alles en nog wat. We gaan dan sparen voor nieuwe meubels voor mogelijk een nieuw huisje. Want waar we nu wonen willen we zeker te weten niet blijven. Niets houdt ons hier. Geen familie en vrienden komen dan toch wel. Maar gewoon na zoveel jaren genokt te hebben om zoveel dingen is het heerlijk om gewoon over een paar jaar helemaal vrij te zijn van de ellende. Van een stukje bureaucratische. Ik heb ook wat aan de tips gehad die me gegeven zijn een langere tijd geleden. Ik doe het nu zo dat het allemaal in 1 map zit met de acceptgiro's die gewoon betaalt worden van eenmalig en van de schulden hou ik het ook bij. Maar dat staat gewoon ook vast in de comp voor langere tijd. En dan 1x per 1/2 jaar bellen we de schuldeisers op om na te vragen hoeveel er nog open staat. Zo fijn... Zorgt voor mij wel dat er meer rust komt. En dat het gewoon allemaal goed loopt nu Blessed be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten