zaterdag 11 augustus 2012

logeerpartij neefje en nichtje

In de zomervakantie zijn mijn neefje en nichtje voor het eerst komen logeren. Was voor mij heel leuk maar ook spannend. Ik had toch wel een klein beetje angst in mijn hart dat het niet goed zou gaan. Maar het is super gegaan. We hebben allemaal leuke dingen gedaan en genoten van elkaar. We zijn wezen wandelen met Ziva We zijn naar pannekoeken in pim poffertjeshuis gaan eten lekker naar de speeltuinen geweest. Dus meer dan genoeg genoten. EN als ik dan naar de foto's en filmpjes kijk die er zijn gemaakt dan is het helemaal geweldig. Als je van zijn moeder dan krijg te horen dat ze toen ze bij hun vader aankwamen ze eigenlijk weer naar tante en oom wilde gaan. Dan smelt mijn hart toch wel heel erg. Want ze willen weer terug want bij ons doen ze leuke dingen haha. Nou ja we zullen zien of ze in een andere vakantie ook weer komen. Lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Ook vermoeiend maar vind dat niet erg. Want voor de lachende gezichten en de onbezorgde gezichten is heerlijk. Daarvoor doe ik het :) Ben dankbaar dat ze bij me heb mogen hebben en dat ze wel geteld 3 nachten bij me hebben geslapen. Heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten