dinsdag 21 januari 2014

Verder gaan

Dit is het nieuwe logo van mijn winkeltje vanuit huis. Voor de website worden er nog aanpassingen aangemaakt zodat het passend is voor de site. Maar wat ben ik er trots op. Na een half jaar heel hard voor mijn zaakje te vechten en te knokken. Begin ik er steeds meer voeten aan de grond te krijgen en mensen komen ook echt naar me toe voor het 1 en ander terug. Ben er zo blij mee. Of ik nu voor 5 cent iets verkoop of voor 100 euro. Het gaat mij om het gevoel en de blije gezichten. Mocht je het leuk vinden en mijn shop een kijkje waard vinden neem dan gerust een kijkje op (momenteel nog op de facebookpagina) https://www.facebook.com/syrhonacrystals Ook doen we zo af en toe veilingen. Link daarvoor staat ook op bovenstaande pagina. Mijn kindje is aan het groeien en daardoor groei ik ook weer. Ja mijn shop je mijn kindje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten