dinsdag 15 oktober 2013

Na de super maan droom ik steeds vaker dieper en intenser. Met meer betekenis. Ook met veel meer energie waar ik nu mee bezig ben. Zo droomde ik over hekserij van de week. Vannacht over een reiniging met een kraaienvleugel die door een indiaan werd gegeven. Heb ook een ritueel gedroomd. Door dat ik nu echt doe wat ik leuk vind en wat op dit moment bij me past ga ik in de andere wereld me ook ontwikkelen. Mooi vind ik. Ben ook weer begonnen met reiki healingen te geven in combinatie met magnetiseren. Van de week iemand spontaan gedaan en dat voelde zo goed. Hoe meer ik me weer open aan het stellen ben hoe meer het vertrouwd en goed voelt. Alleen ben ik ook bang. Als ik me weer open stel ben ik vatbaarder voor andere mensen die me dan pijn kunnen doen. Misschien is dat ook wel gelijk een les. Niet voor alles en iedereen hoef je bang te zijn. Ja er zijn mensen met andere gedachtes. Dat hoeft niet gelijk te betekenen dat het verkeerd is. Als het niet goed voelt dan doe ik er wat aan. Niet uit de weg lopen. want dat is het makkelijkste wat je kan doen. Blessed Be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten