dinsdag 15 oktober 2013

Volg je hart

Doe jij wat je hart in je ingeeft? Luister jij naar het gezang van je hart? Ben je eerlijk naar jezelf omtrent je hart? Ik kan op die vragen nee zeggen. Helaas. Wou zou graag dat het ja was. Maar als ik doe wat mijn hart me nu ingeeft dan zou ik mijn baan moeten opgeven in de gezondheidszorg. Een vast contract in deze tijd krijg je niet meer makkelijk. Oke omtrent financieel durf ik de sprong niet te nemen. We hebben het geld heel hard nodig om rond te komen. Als we nou geen schulden hadden gehad was het misschien anders geweest. Ja dit speelt al heel lang en heb hier al eerder over geblogd maar het speelt nog steeds in mijn leven. Ik wil het liefst voor mijn zaak gaan en daar mee verder gaan en genieten daarvan. Maar ook daar heb ik een starts kapitaal voor nodig en dat houdt ook in om te blijven werken. Leap of faith zou dit misschien wel genoemd kunnen gaan worden. Maar ik ben nog niet helemaal klaar voor deze sprong. Maar het kan niet heel lang meer zo door gaan. Dus eerder daags is de sprong toch genomen of ben ik te laat om hem te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten