dinsdag 21 januari 2014

Verhuizen

Vriendlief is gaan werken in Amersfoort. Nu is het de bedoeling dat we daar ook gaan wonen. Wat dit voor mij in houdt is een hoop veranderingen. Nieuw huis, nieuwe omgeving, geen werk meer, meer tijd voor mijn zaakje. Geen werk meer omdat ik niet meer wil werken waar ik nu werk en dat heeft heel veel voeten in de aarde gehad. Voor nu werk ik er nog. Al heb ik me voor uitgesteld dat einde van het jaar ik daar niet meer werk. Dat we samen een nieuw begin hebben in Amersfoort. Natuurlijk nemen we ons zelf dan mee en alles wat we mee hebben meegemaakt. Het is ook geen vluchten wat we doen. Maar we zijn hier klaar en hebben niet veel meer om te blijven. Ja vrienden hebben we hier wel. Al denk ik dan ook dat echt vrienden altijd wel blijven. Dus er is een verhuizing in spe :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten