vrijdag 22 juni 2012

Vandaag een ritueel gedaan die ik ooit in de opleiding heb gedaan. Stukken van mijn hart ophalen bij mensen die het niet meer nodig hebben. Heb eerst iets gezegd en daarna voelde ik echt een stukje in mijn hart wat niet compleet was. Hier kwam een vuurdraak uit en die ging naar iemand toe waar ik ooit een deel van mijn hart aan gegeven heb. Met tranen over mijn gezicht werd het terug gebracht. Sommige stukken helemaal afgebrand maar in het midden toch nog een stukje leven. Nieuwe leven. Nieuwe kans, overgave. Terwijl de stukken terug kwamen liepen er om mijn voeten een groepje wolven en 1 wolf. Een zwarte met een witte streep over haar rug beschermd de stukken die terug zijn gebracht. Nu weer een stukje completer en wetende dat ik beschermd word is wel heel fijn. Blessed Be Regina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten