dinsdag 5 juni 2012

lezen

De laatste weken ben ik weer heerlijk in boeken aan het kruipen en weg aan het lezen. Wat ook wel kan betekenen dat ik een boek niet meer weg kan leggen. Ach ja dat geeft niet. Alleen vind ik Nederlands altijd heerlijk weg lezen. Gewoon niet bij na te denken en toch wel begrijpen wat er staat. Alleen volg ik de boeken van schrijfster Kim Harrison ook. Alleen tot deel 5 zijn ze hier in Nederland vertaald gekomen. | Na contact te hebben gehad met de uitgever hier en Nederland werd het me duidelijk dat de andere delen niet vertaald werden naar het Nederlands helaas. Dus vandaag maar besloten om een paar delen te bestellen en te kijken of het wat is in het engels. In het Nederlands vond ik ze al helemaal geweldig. O het gaat om de boeken Heksen & ....... Het laatste was altijd anders. In het engels zijn de titels wel heel anders maar die kan je dan weer terug vinden op de site van kim harrison zelf. http://www.kimharrison.net/TheBooks.html Blessed Be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten