woensdag 19 juni 2013

beschermingscirkel

Vandaag ga ik weer naar mijn werk om met de clienten mee te eten. Vind het wel spannend. Heb me nu een ritueeltje aangeleerd voordat ik ga werken cirkels om me heen te trekken en al mijn chakras af te gaan en daar positieve energie uit te halen. Hier door voel ik me sterker en vertrouw meer op mezelf. Meestal trek ik wel een cirkel over mezelf heen een beschermings cirkels. Maar naar mijn werk ga wordt die wat sterker gemaakt. En in elk cirkel die er getrokken wordt zet ik een energieveld in. Zodat zeker te weten het geen vervelend gevoel voor me opgewekt wordt. Dit doe ik ook omdat er nog wat confrontaties op de weg liggen en die worden er niet makkelijkere op. Daarom die bescherming. Dus zo meteen ga ik mezelf weer een boost van energie geven en bescherming :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten